Elindult a blog!

2013.09.06. 18:59

Hahó!

Lupa Ragazza vagyok, azaz (ez olaszul van) farkaslány. (Az összes ilyesfajta nicknév már foglalt volt, úgyhogy ezt ötlöttem ki az én csodálatos agyammal, mert olyan különlegesnek hangzott.) 

A célom ezzel a bloggal, hogy megmutassam a nagyvilágnak jobb-rosszabb verseimet. Kiskorom óta írogatok (bár néha, ha újraolvasom őket, fogom a fejemet, hogy milyen naiv voltam), és mindig valami író-költő-félének készültem. Bár azt is kell tudni, hogy (a kiskori verseken kívül, mert azt még önmagam előtt is szégyellem), soha szinte senkinek nem mutattam meg még ezeket az irományokat. De hát legyen. Hajrá.

Kritikának mindig örülök, kivéve az olyasmiket, hogy "úúú, de rosszak". Kérlek ebben a helyzetben azt is indokold meg, miért. A pozitív visszajelzésektől meg szárnyalni tudnék a boldogságtól.

Végül a gyakoriságról. Az alkotói munka nem úgy megy, hogy naponta tudok jelentkezni egy verssel, de igyekezni fogok. Meg van egy kis anyagom eleve, az elején azokat fogom felpakolgatni, aztán majd meglátjuk, hogy megy. Ha lesz egy kevés olvasottságom, akkor majd programokat is tervezek.

Mindenkinek szép napot!

Lupa Ragazza

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfarkasversei.blog.hu/api/trackback/id/tr645498461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása